• REGULAMIN SKLEPU

Sklep Internetowy działający pod adresem PASSION-DOGS.PL
PASSION Marcin Szymański
Barcice Drwalewskie 26
05-651 Chynów NIP: 1231003111

1. Sklep Internetowy prowadzi wyłącznie sprzedaż produktów on-line.
2. Zamówienia są przyjmowane, poprzez stronę www.passion-dogs.pl . Po weryfikacji poprawności zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
3. Czas realizacji zamówienia okreśłony jest indywidualnie dla każdego produktu.
4. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego.
Przewidywany czas dostawy na terenie Polski wynosi 2 dni robocze. W niektórych przypadkach czas realizacji może ulec wydłużeniu o czym klient zostanei poinformowany
5. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia. Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany a zaksięgowana płatność zostanie zwrócona do Kupującego.
6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich lub euro i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego.
7. Metody płatności: przelew tradycyjny, przelew zagraniczny, BLIK, płatność za pobraniem, płatność przez serwis PayPal.
Klient ponosi wszelkie koszty manipulacyjne wynikające z dokonywanej transakcji - płatności PayPal obciążone będa prowizją od transakcji (+10% liczone od pełnej kwoty transakcji).
SKLEP@PASSION-DOGS.PL
Jeśli klient zdecyduje się zrezygnować z zamówienia, po dokonaniu płatności, zostaną mu zwrócone pieniądze pomniejszone o naliczone koszty manipulacyjne.
8. Klient zobowiązany jest podać wszystkie niezbędne do poprawnej wysyłki dane - w przypadku podanie błednych danych lub nieodebrania przesyłki w wyznaczonym terminie czego skutkiem będzie powrót przesyłki do nadawcy - kupujący zobowiązany jest do pokrycia dodatkowych kosztów związanych z przesyłką zwrtoną oraz ponownym wysłaniem towaru.
9. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost / Paczkomaty In Post
CENA ZALEŻNA OD GABARYTU PRZESYŁKI ORAZ JEJ FORMY I RODZAJU PŁATNOŚCI - OBLICZANA AUTOMATYCZNIE PODCZAS PODSUMOWANIA

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE:
KURIER DPD, UPS, DHL, GLS
POCZTA POLSKA
CENA USTALANA INDYWIDUALNIE
10. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia wiążącej umowy pomiędzy stronami. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
11. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
12. Dane podane na formularzu zamówienia w sklepie , są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim.
13. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 25 grudnia 2014 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Do grupy towarów podlegających zwrotowi należą szarpaki, zabawki, saszetki, gotowe produkty z zakładki [WYSYŁKA W 24H]

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie dotyczy towarów nieprefabrykowanych (obroże, smycze, szelki) czyli takich wykonanych na zamówienie, a w szczególności personalizowanych.
[art. 38 ustawy o prawach konsumenta pkt 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.]

17. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres: Barcice Drwalewskie 46f 05-651 Chynów tel. 502919395
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, zwrócona zostanie całkowita należność lub umówiona forma rekompensaty.